« Wróc na portal
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Wrzesień 07, 2010, 16:38:50

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
Stało się! Premiera nowego portalu już nastała!
39193 wiadomości w 3426 wątkach, wysłane przez 434 użytkowników
Najnowszy użytkownik: beysone
* Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
+  Forum komputerowe portalu THG.pl
|-+  Hardware
| |-+  Inny
| | |-+  Jaki odtwarzacz DVD?
« poprzedni następny »
Strony: 1 Do dołu Drukuj
Autor Wątek: Jaki odtwarzacz DVD?  (Przeczytany 1029 razy)
novy
Użytkownik

« : Czerwiec 17, 2007, 17:26:39 »

Witam! Były juz telefony, aparaty, rozmaite cuda na kiju. A ja chcialbym zapytac, jaki odtwarzacz dvd polecacie? Poki co jestem zielony w temacie i nie mam zadnych faworytów. Cena około 200zł .

Może cos takiego?

Pomaranczowemu mowimy stanowcze NIE!
nbj
Użytkownik

« Odpowiedz #1 : Czerwiec 17, 2007, 23:01:13 »

Manta ?? A fuj...
Mam i polecam. Czyta wszystko oprócz QuickTime, RMVB i WMV, ale nikt nie ścią... yyy, tzn. ogląda filmów w tych formatach. A pozatym tani i mały, wszędzie go upchniesz.
stingerek
Gość
« Odpowiedz #2 : Czerwiec 17, 2007, 23:08:02 »

Widzialem bardzo podobny tylko ze o polowe nizszy....
Mniej zrzucajacy sie w oczy za 150zł w Carrfour... 8zł rata miesieczna ;D
robaczeq
Redakcja
Użytkownik

« Odpowiedz #3 : Czerwiec 18, 2007, 07:27:56 »

Nie wiem czy zauwazyliscie ze ta manta i korr maja prawie identyczne piloty, rozniace sie tylko logiem producenta :>

Żadne tam ABW, ani CBA nie wie o Tobie tyle, co Twój admin :D
nbj
Użytkownik

« Odpowiedz #4 : Czerwiec 18, 2007, 11:47:21 »

Zauważyłem już wcześniej, ale pilot to nie wszystko. Manta kojarzy mi się z takim total shit'em, natomiast korr (wiwa też) jest na flakach bellwooda, a to jest już bardzo dobra firma w tym przedziale cenowym.
robaczeq
Redakcja
Użytkownik

« Odpowiedz #5 : Czerwiec 18, 2007, 11:58:51 »